Zaterdag 4 maart

4 maart 2017 - Londen, Verenigd Koninkrijk

Het afscheid nemen gisteravond viel voor ons allemaal zwaar, maar we kijken terug op een fantastische tijd! Wat hebben wij het getroffen met het weer zeg!!
2 lange vluchten met China Soutern Airlines.
Pffff....wij zijn blij om op engelse grond te staan en daar een heerlijk bakkie te doen met een broodje.
Gek idee dat we 1 uur voor landing over Nederland vlogen, waarop Neeltje haar engelse buurvrouw zegt: you can jump!!!
Nu wachten op onze laatste vlucht met KLM!!

1. Heidi van veen:
    4 maart 2017
    wouw wat een mooie foto''s jenneke,wat is het daar mooi!!!
    wat fijn dat jullie deze reis konden maken,wat een mooie herrineringen voor jullie
  2. Adriana Koch:
    5 maart 2017
    hoi lieverds, ja dat was erg moeilijk om weer afscheid te nemen, we zijn er allemaal onderste boven van, maar blij om te horen dat jullie vluchten goed zijn verlopen. We hebben jullie mee gevolgd op de radar :) wat een lange reis he? Dan ben je blij om er te zijn. liefs van de KiwiKochies
  3. G van Dijk:
    5 maart 2017
    Welkom in Holland!
    Net even je laatste week gelezen. Ja en dan weer tijd om naar huis te gaan een moeilijk moment! Maar.....
    Doordat iets begrensd is kun je er volop van genieten en dat hebben jullie gedaan denk ik wanneer ik de verhalen lees en de foto's bekijk. Zeker een prachtige herinnering!
    groeten Gerrie
  4. Henny de Jong Groenewoud:
    6 maart 2017
    Beste Jenneke, wat vliegt de tijd zijn de weken voor jullie al weer voorbij. Dat jullie maar lang van de herinneringen mogen genieten en Dick is vast blij dat jullie weer terug zijn. Heb even wat foto's gezien, fantastisch!!!!Groet Henny