Vrijdag 3 Maart

3 maart 2017 - Christchurch, Nieuw-Zeeland

Tja het is vandaag toch echt de laatste dag. Vanochtend wat gelummeld en de koffers zo ver mogelijk in orde gemaakt. Na de lunch zijn we met elkaar ja dus met z'n 11e naar de Botanische tuin geweest. Vooraan in het park stond een cokpit van Air New Zeeland opgesteld, je mocht voor even de Piloot zijn. Ruben was helemaal enthousiast. Verder het park ingelopen daar stond een conifeertje waar ons hele huis onder past, nog nooit zo iets gezien. Een boomstammetje waar we met uitgestrekte armen met 6 mensen omheen moesten om de omtrek sluitend te maken. En jawel ook de boom met de erg dikke tak van 10 jaar geleden, stond er nog. Weer de kinderen op de tak en een foto gemaakt. De afspraak is gemaakt, over 10 jaar weer. Onze groep is opgesplitst. Neel en Floor en Aron gaan terug naar het Motel. Eric gaat met Ruben, Lois en Hannah naar de speeltuin waar we gisteren ook al zijn geweest. Samen met Naomi en Sam en Adriana ga ik naar het Art Center, een mooi nieuw museum met wisselende exposietie's. Onder tussen is het flink opgewarmd ongeveer 27 graden. Dat zal tegen vallen in Nederland! Met de drie jongste het zwembad in. Heerlijk afgekoeld, gedouched en zelfgemaaakte groenten soep met een broodje. Het toetje volgt op het vliegveld, een lekker ijsje. Van het Motel naar het vliegveld is ongeveer 20 min rijden. We hikken tegen het afscheid aan. Dat wordt brullen natuurlijk. Maar wat hebben we het goed gehad met elkaar en wat hebben we veel gedaan. We hebben genoten van het kruintje van ons hoofd tot het puntje van onze tenen. We willen iedereen bedanken voor jullie reacties en jullie mee leven, wij vonden het erg leuk om julli zo ook mee te laten genieten. Tot kijk in Nederland.

1. Erwin:
    3 maart 2017
    Bedankt voor de mooie verhalen en foto's.
    Wij hebben er van genoten.
    En voor nu een goede en veilige terugreis.
  2. Kees de Graaf:
    Goede reis terug
    En bedankt voor de mooie verhalen en foto,s
  3. Anja en wim:
    3 maart 2017
    Snel kijken als het icoontje van kiwi q weer in beeld kwam.
    Prachtige verhalen en foto's.
    Wat een ervaringen.
    Over 10 jaar terug, dat is iets om naar uit te kijken.
    Leuk om Adriana en haar gezin zo is te zien.
    Wij wensen jullie een goede reis en een fijn weerzien met de mannen en kinderen.
  4. Angeline:
    3 maart 2017
    Wauw...wat een mooie tijd. Herinneringen om te koesteren. Een hele goede terugreis.....
  5. Bertha van Wijgerden:
    3 maart 2017
    Genoten van jullie foto's en verhalen, heel erg leuk om jullie zo te volgen.Een hele goede reis terug en tot ziens in Almkerk . Groetjes van Dries en Bertha
  6. Ans van Herwijnen:
    3 maart 2017
    Wat vond ik het leuk om jullie afgelopen weken te volgen!
    Goede reis terug en tot ziens in Almkerk.
  7. RietvTilborg:
    3 maart 2017
    een veilige terugvlucht,wat een prachtig land,en wat zijn drie weken snel voorbij.
  8. Jitske:
    3 maart 2017
    Wat hebben jullie genoten en wat zal het afscheid zwaar geweest zijn. Maar het thuisfont zal ook weer blij zijn jullie in de armen te sluiten!
  9. Jetty:
    4 maart 2017
    Wat een mooie reis, heerlijk om alle familie weer te zien en nu weer naar huis. ( ook weer fijn )