Heen reis.

12 februari 2017 - Nelson, Nieuw-Zeeland

Pffff wat een lange zit. Weinig geslapen en 2e vlucht erg weinig beenruimte.
Maar we hebben het overleefd!!? Moe maar zeer blij dat we Adriana en haar gezin mochten ontmoeten!!
Emotioneel weerzien. Maar iedereen ook erg blij!!
Bij weerzien leek het wel Sinterklaasfeest!!!

1. Bertha van Wijgerden:
    12 februari 2017
    Wat fijn dat jullie goed zijn aangekomen geniet van de tijd met elkaar groetjes Bertha
  2. Atie:
    12 februari 2017
    Toen ik het "Sinterklaas" pakket had gezien vroeg ik me al af hoe jullie dat allemaal hadden mee genomen maar bij een van de laatste foto's viel het "kwartje". Adriana had vast een puck-up nodig om jullie op te halen!
    Heel leuk om jullie zo te kunnen volgen.
  3. Jitske:
    12 februari 2017
    Mooi m te lezen, dat alles goed verlopen is. Onzettend leuk om jullie samen met de kinderen van Erik en Adriana te zien. Fijne tijd daar "kiwi's".
  4. Anneke Noort:
    12 februari 2017
    Zo dat was een lange zit, maar Gelukt! Wat fijn, lekker genieten met elkaar; in elk geval genoeg proviand.
    En zomers weer; hier zitten we nog in de sneeuw!
  5. Sandra:
    12 februari 2017
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen,nu lekker genieten van deze bijzondere tijd!X
  6. Anouk:
    13 februari 2017
    Geniet van het weer kusjes voor iedereen daar van iedereen hiertot over een paar wekentochgroetjes Anouk Patrick Papa oma opa en niet te vergeten Binky.
  7. Ans van Herwijnen:
    13 februari 2017
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen.Erg leuk om jullie zo te volgen!Geniet er van met elkaar!
  8. Jan de Rover:
    13 februari 2017
    Lekker genieten van het weerzien! Fijne tijd samen!
  9. Groep 4 van de Hoge Waai:
    13 februari 2017
    We hebben het verhaal gelezen. Wat een lange reis.
    We hebben de foto's bekeken. Wat is het daar mooi!
    Veel plezier en groetjes van groep 4
  10. Heleen Mulder:
    13 februari 2017
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen na een lange vermoeiende reis! Geniet van dit prachtige land en van elkaar!!!!
  11. RietvTilborg:
    13 februari 2017
    fijn dat jullie veilig aan gekomen zijn,en nu maar genieten,
    leuk om jullie te volgen.