Zaterdag 25 februari

25 februari 2017 - Richmond, Nieuw-Zeeland

Vanmorgen ons verblijf leeggeruimd en voor de laatste keer de sluiproute (= via pad + hekje bij achterburen) genomen naar fam Koch. Vandaag reizen we door naar de westkust naar de plaats Rapahou. Daar hebben we een soort van villa kakelbont met uitzicht op zee. Voor nu gaan we een leenfiets terugbrengen en door naar de markt in Richmond waar Adriana en Eric oliebollen bakken en verkopen. Wat een geoliede machine. Om 12 terug van de markt en om twee rijden naar ons nieuwe onderkomen. Was binnen, gegeten en de auto uitgepakt en de boel opgeruimd  en weer ingepakt. Wat een tocht door de heuvels en langs de west kust. Rotspartijen en kleine strandjes opspattend oceaanwater en rotsblokken in zee. 5 uur rijden met een koffie stop met veel bochten en prachtige rivieren. Na 5 uur is het toch echt fijn om er te zijn. Adriana en Eric hebben gereden, twee auto's dus en Naomi en Sam zijn vanuit Christchuch gekomen. Macoroni is snel gemaakt, Heerlijk gegeten en gezongen voor Sam die donderdag jarig was. Om 22 uur zijn alle batterijen leeg en gaan we plat. Tot morgen