Donderdag 16 Februari

16 februari 2017 - Nationaal park Abel Tasman, Nieuw-Zeeland

Wat een dag! Vandaag met zn alle naar het Abel Tasman natuur reservaat geweest. Vanochtend om half acht met de auto vertrokken, uurtje rijden. Vandaar met de boot een uurtje varen naar Medlands beach.Van de boot af een wandeltocht gemaakt door de heuvels van 11,5 km  naar Anchorage. Gelukkig geen tijdsdruk. Echt op ons gemak gelopen, er zaten wel gemene klimmetjes tussen. De uitzichten waren adembenemend. Er waren swing bruggen, Honingbomen en varens zo groot als Palmbomen. Onderweg verraste Eric ons met een lekkere bak koffie. Poe dat had ik nooit gedaan, ook nog een brander en gasflessen meenemen buiten liters water voor onderweg Wachten op  de boot op goud geelstrandje waar nergens afval is, niet buiten wat natuurlijk materiaal. Op de terugweg langs een eilandje gevaren waar zeehonden lagen uit te rusten. Om half acht aan het avond eten. Wie laat eet is rijk. Wij voelden ons vandaag rijk in meer dan 1 opzicht

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. RietvTilborg:
    16 februari 2017
    Geweldig, dat jullie zo kunnen genieten van de prachtige schepping.
  2. KEES EN SJANIE:
    16 februari 2017
    heel mooi dat jullie zulke grote wandelingen in de natuur kunnen maken maar goed dat de oudjes er niet bijzijn.dat hadden wij niet gered. Hele mooie foto,s wij genieten er van en jullie ook.veel liefs voor jullie allemaal.Geniet nog van de komende tijd. Er is bijna al een week om de tijd vliegt.
  3. Anouk:
    Leuk hoor
  4. Jannie en Huig van der Stelt:
    16 februari 2017
    De tijd vliegt voorbij heel leuk op het zo te zien geniet nog maar even en jullie allemaal de groeten dik is al koffie wezen drinken
  5. Ferdinand Wopereis:
    16 februari 2017
    Wat een prachtig land en wat heerlijk om er samen van te kunnen genieten!
  6. Jitske:
    16 februari 2017
    Ik las eerst je verslag en zag helemaal voor me hoe het er uit zou zien. Maar de foto's spreken boekdelen. Geweldig mooi!
    Floor, met Wout en de kids gaat t volgens mij heel goed. Ik sprak m gister. Ik wist niet dat ie kon koken. En ik weet niet of je nog wel naast m mag slapen...je plekje is ingepikt:)
  7. Kees de Graaf:
    16 februari 2017
    Mooi om te zien en te lezen dat jullie er van genieten en veel mooie natuur te zien krijgen.
    Veel plezier en groeten van de muggenschans
  8. Annelieke heevel:
    17 februari 2017
    Wat een mooie reis. Hele mooie foto's geniet ervan
  9. Jan en Mieke:
    17 februari 2017
    Hallo Down unders, Wat is het heerlijk om mee te mogen genieten van jullie zonnige / stralende uitstapjes en ervaringen. Hopelijk gaat voor jullie de tijd niet te snel. We wensen jullie nog een mooie tijd samen.