Vrijdag 17Februari

17 februari 2017 - Richmond, Nieuw-Zeeland

Beste mensen, kijk nog even naar de foto s van woensdag en donderdag we hebben nog wat foto's toegevoegd.                                                                                               Vandaag een rustig dagje, Neel en Adriana zijn mee met het uitje van de klas van Lois. De kinderen vermaakte zich prima, Adriana en Neel vonden het slecht georganiseerd. Relaxt zei Adriana dit is ook Nieuw Zeeland. Florida en ik hebben nog een boodschap gedaan en even in de 2 dollar schop gekeken. Daar gaan we nog een keertje terug. Vrijdag vandaag dus Frietdag, wat een heerlijke dikke frieten.                                    We zijn nu een week van huis en dat is niet altijd makkelijk, met fam aan de andere kant van de wereld. Het regend vandaag wat en ook voor het weekend geven ze wat regen op. De temperatuur is prima. Hannah en Lois slapen bij ons Neel slaapt bij Adriana, samen met Ruben. vanavond laat komen Naomi en Sam aan. Kijken er naar uit om hun te ontmoeten. Op de foto's een dikke vrachtwagen zoals je ze hier vaak ziet. Florida voor ons eigen plekje, en wat bloemen en planten die we hier tegen komen

1. Henny de Jong Groenewoud:
    19 februari 2017
    Lieve Jenneke, beetje late reactie, wat mooi jullie zo te kunnen volgen. Geniet van alles en van elkaar. Groet Henny (en Sybren)