Zaterdag 18 Februari

18 februari 2017 - Richmond, Nieuw-Zeeland

Zo een echte zaterdag. De meiden hebben lekker geslapen. Na weer zo n lekker ontbijtje nog een spelletje Nederlands kwartet in de tuin. Het is flink warm ook al dreigt er een buitje. Om 10 uur komt Adriana ons op halen en ja ook Naomi en Sam zijn nu gearriveerd vanuit  Christchurch. 5 uur rijden voor een weekend Richmond. We gaan naar Nelson market een markt waar allerlei creatieve dingen verkocht worden. Houtsnijwerk parelmoer sieraden kleding schilderrijen en hoe kan het ook anders een Nederlander met bloemen en een leuke kraam met oliebollen. Je wist het misschien nog niet maar half Nederland lijkt hier te zitten. Heerlijk in de tuin een boterhammetje gegeten. Op naar de super markt voor inkopen voor de barbeqau van vanavond, bij ons huisje.

1. Jan en Arianne van Halm:
    18 februari 2017
    Zojuist genoten van jullie reisverslag en de prachtige foto's. We zullen morgen mama ook mee laten genieten. Maar misschien heeft ze jullie blog al wel zelf gevonden.

Met een groet uit een zonnig Sleeuwijk van Jan en Arianne
  2. Gonnie Kant:
    18 februari 2017
    ziet er relaxed uit ! Fijn dat Naomi en Sam er nu ook zijn. Nog veel plezier met elkaar
  3. Atie:
    18 februari 2017
    Leuk dat Naomi en Sam er ook zijn. Op de foto's is te zien dat jullie echt genieten. Als ik jullie verslag lees dan lijkt het net of jullie niet zo heel ver weg zijn. Nog veel plezier en de groetjes van Kees en Atie.
  4. Annet Rijkhoek:
    18 februari 2017
    Leuk om zo een beetje met jullie in Nieuw-Zeeland te zijn. Fijn dat Naomi er ook is met Sam. Geniet nog met elkaar. Wij genieten een beetje met jullie mee.

Groetjes uit 's-Gravendeel
  5. RietvTilborg:
    19 februari 2017
    dat is genieten zo te zien
  6. Gerdien:
    Ha Jenneke,

super leuk om te lezen en je foto's te bekijken. Veel plezier en geniet van alles.
    Groeten Gerdien
  7. G van Dijk:
    Jenneke en alle kiwi's,
    Net even je blog gelezen, het was al meer dan een week geleden. Nu ben ik weer helemaal bij: met jullie de mooie reis meegereisd en genoten van de prachtige foto"s!
    Nog een goede tijd!
    Groet Gerrie
  8. Arri en Bauke Leiker van Veen:
    20 februari 2017
    Eindelijk aan het lezen van de reisverslagen toe gekomen. Echt leuk, om zo inderdaad, zoals iemand schrijft een beetje met jullie in Nieuw Zeeland te zijn! Prachtige foto,s!
    Ga zo door met genieten en ook zeker van elkaar!

Lieve groet,
    Bauke en Arri